My page

vacante, excursii, si poate balauri daca gasesc rataciti pe drum

Tuesday, May 01, 2007

munte...si alte aiureli

da...am fost la munte...:D
stiu ca lipsesc pozele, dar am avut o mare lipsa de aparat numerique (adica digital pt cine nu stie), deoarece toata lumeaa fost plecata din bucuresti, si nu a putut nimeni sa imi imprumute un aparat...:(
asa..deci vorbeam de munte, nu? o sa ajung sa pun si cateva poze scanta, numa' sa fie si rabdare
frumos zaganul cand se apropie o furtuna; si e si mai frumos cand ajungi sa nu mai vezi la 2 pasi, ca esti in ceatza(de fapt nori) si mai te ploua si te bate vantul cu peste 100km/h de simti picaturile de ploaie ca pe niste bicuituri..
iar cand am ajuns in fine acasa, calculatorul in loc sa ma intampine cu "paine si sare", zice ca trebuie sa schimb mufa de retea (si e a suta oara pe anul asta...m-am saturat:(( )deoarece iarasi se deconecta mon laptop de unul singur...
dar sunt fericita; am mai primit un dragon (nu in marime naturala) de tip african (s-au ratacit si au ajuns chiar si in europa); o sa fac si niste poze la colectia de dragoni (sunt doar 5 momentan, dar cresc in numar) dar nu acum
ioana

P.S.bun vinul alb frantuzesc (f bun, deci irezistibil)

2 Comments:

Blogger andrei manea said...

S-au notat si raspunsurili la intrebarili tale draga domnisoara !
See on my blog !
Andrei... ;)
P.S. Asteptam cu drag, pozele din maretul domn Ciucas !
Andrei... ;)

3:30 PM  
Blogger Monica said...

Subscriu la faza cu vinul frantuzesc irezistibil

2:57 PM  

Post a Comment

<< Home